Založ si blog

Kdo je Matobabetak

Mladý 26 ročných chalan z Piešťan, ktorý by sa s vami rad podelil o svoje zážitky z cestovania a spoznavania na dvoch kolesách. A čo ma k tomu viedlo ? to je ta najťažšia a aj najľahšia otázka pre motorkára. Vyvetrať si hlavu, spoznávať, stretávať sa s ľudmy, adrenalín alebo len akolepidlo na baby…každý sme iný a každý ma aj iné dôvody. Baví ma míňať benzín a meniť stav tachometra, íst kam ako chcem ja, zo začiatku tobolo rýchlo ale časom som pochopil že rýchlosť nieje všetko. Ja preto sa rád preveziem nielen na veľkej motorke, ale ja babete… Viac o mojichstrojoch v daľšom článku, nieje lenjedna 😀 Aj keď veľa ludí vraví že motorkáry su len  darcovia orgánov nieje to pravda, samoyrejme vkaždejskupine sa najde pár výnimiek, ale ako pozorujem je ich menej a menej. a už vôbec to nie je ako vo filme kde sú motokrári len banditi, drogový díleri ktorý sa radí bijú, no tak nejaká ta skupinka ako HellAngeles (pekelný anjeli ) sa nájde. Ale späť ku mne, som zadaný a bola by škoda nezažiť so svojou priateľkou pekný výlet na dvoch kolesách napr. po Slovenku ale aj ďalej, je tu naozaj veľmi veľa pekných miest ktoré sa oplatí spoznať. Mam najazdene už niekoľko tisíc kilometrov a som vďačný za každý jedenej keď nie vždy je to slniečko a bezvetrie. Pracujem ako profesionalny vojak a tam sa musí poslúchť, možno aj to bol dôvoď prečo som žačal  jazdiť. je to naozaj zložite a potreboval by som k tomu asi psychológa aby som vám vysvetlil prečo ľudia jazdia na motorkách keď môžu isť v pohodlnom autíčku zapnúť si kúrenie a dnes už pozerať film počas jazdy. Nie my ideme radšej vo vetre, daždi , úsmev na perách a 4 muchy medzi zubami – vtedy sme naozaj šťastný ! veru ľudské šťastie ma veľa podôb, u niekoho sú to peniaze, moc u iného maličkosti ktoré si vyrobí …. koľko ľudí toľko chutí. Bývam Piešťanoch takže môžem sa rozhodnúť  či pôjdem do kopcov, na rovinu čí po diaľnici, ale aj tak mám asi každý rád tie svoje cestičky ktoré pozná po pamäti a kde sa nemusí báť že : aha, jaka prudká zákruta :(Niektoré svoje trasy pridám neskôr, sú väčšinou mimo hlavných  ciest kde je klud na vetranie hlavy. Ospravedlňujem sa ale je to môj prvý blog tak či obsah ako aj gramatika ešte nie je zabehnutá. Ešte pridám svoje stroje a na dnes končím : babeta 210, Keeway speed 125, Suzuki Vstrom 650, a ako správny motokár musím mat dobru motorku a horšie auto : Dacia Logan MCV 1.5 dci, bude to asi pretože motorka vezie dušu a auto len telo.

pekný večer prajem

Moje stroje

29.05.2013

Babeta 210 Základne techničke údaje asi nemusím predstavovať, aj tak každý vie čo je to a na čo to slúži ...avšak čo to dokáže je už v dnešnej dobe viac kedy ide o výkon a pohodlie viac »

posledna rozlucka, Bilak

Zomrel vplyvný funkcionár KSS Gejza Šlapka

17.01.2017 17:55

Vo veku 89 rokov zomrel bývalý vplyvný funkcionár KSS Gejza Šlapka.

Gabčíkovo

Elektrárne neuspeli na ústavnom súde so zmluvou o Gabčíkove

17.01.2017 17:05

Slovenské elektrárne prehrali ďalší boj o Vodnú elektráreň Gabčíkovo (VEG), tentoraz na ústavnom súde.

Euro, peniaze, graf, ekonomika

Podnikaniu na Slovensku pomáha otvorená ekonomika

17.01.2017 16:50

Stav podnikateľského prostredia na Slovensku pozitívne ovplyvňuje otvorenosť ekonomiky voči zahraničným investíciám.

Nicola Sturgeonová, Škótsko

Škótsko vraj opustí Britániu, ak nevyjdú obchodné plány s EÚ

17.01.2017 16:38

Podľa škótskej regionálnej premiérky Nicoly Sturgeonovej musí mať Škótsko možnosť opustiť Britániu, ak Londýnu nevyjdú obchodné plány s Európskou úniou po brexite.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 1624x
Priemerná čítanosť článkov: 812x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy